5 de maig 2011

SCOOP 2011

Bones, avui publico aquesta entrada relacionada amb el campionat de primavera de poker que es farà a Pokerstars i que sol ser un èxit cada any.
L'SCOOP (Spring Championship Of Online Poker), es basa en una sèrie d'events que aquest any es disputaran des del 8 de Maig (aquest diumenge) fins el 22, és a dir, 2 setmanes amb tornejos de poker amb grans premis garantits i amb molta gent jugant. Per a mi el que més èxit té d'aquesta sèrie de tornejos, és que cada event o torneig té 3 nivells, alt, mitjà i baix, els nivells baixos solen ser tornejos amb entrades relativament baixes (5,50$ la més baixa) i en aquests nivells és on hi haurà la gran majoria de gent, també com a torneig d'events, l'SCOOP té el seu Main Event, és a dir, event principal, que es disputa l'últim dia, el 22 de maig, el que serà el 38é torneig o event, el nivell baix l'entrada del torneig serà de 109$, uns 74€, en un torneig on el premi garantitzat serà de 1.000.000 de $.
Jo personalment tenia pensat fer bastants  tornejos però la feina segurament m'ho impedirà, així que de moment només faré el segon event que serà diumenge a les 23:00 i que té una entrada de 22$ amb 300.000$ GTD.
Doncs això, si us voleu animar venen 2 setmanes abans d'examens i de la final de la Champions amb bastant de poker a qui li agradi.. ;)



4 comentaris:

  1. No se com estarà la cosa desprès del black friday, de fet just aquest dia van baixar tots el garantits de les SCOOP, jo he sembla que no en jugaré cap o ben pocs, potser el del 10 de Maig low o alguna cosa així!
    T'has fixat que el ME entrada mitja de $1050 garanteix el mateix premi que el Sunday Million que "nomes" val $215 i events que valen com el SM nomes garanteixen 500K. No se quina por tenen sempre dupliquen o tripliquen el garantit...

    Va a veure si hi ha sort i punxes algú gros!
    x cert ja ets edukito? jaja

    ResponElimina
  2. jder no m'havia enterat d'això! merci per avisar, doncs així ja m'ho pensaré quins fer i a veure si hi ha sort..
    lu de edukito encara no m'he ficat a tope amb el cash, porto bastants dies sense jugar, tinc bastanta feina sobretot a Peralada jeje però de totes formes un colega em va passar els apunts i no cal que avanci gaires nivells dins d'educa poker ja que em passa els apunts ;)

    ResponElimina
  3. Fins quin nivell tens apunts? De totes forma si et puc donar un consell es que ja que jugues rakegis per educapoker ja que molt del que pots apendre no ve donat només dels articles sino molta part ve dels forums, comentaris de mans, revisio de base de dades etc... Jo almenys fins a Uni aniria seguint a ritme que anessis desbloquejant nivells despres si vols tirar d'apunt endevant ja que a Uni ja es te força coneixament de l'estrategia que s'aplica educapoker. T'ho dic perque no es llegir els articles i començar a guanyar jugant cash, es bastant complicat aplicar correctament l'estrategia i gracies al forum es facilita bastant... Ep! es el meu consell amb el temps que porto allà, posiblement tiguis consells d'altre gent!

    ResponElimina
  4. okk ja m'ho miraré més afons, però de moment m'ho agafo molt en calma, no tinc massa pressa ni tampoc temps jejej merci pels consells! q vagi b krak ;)

    ResponElimina